Δευτέρα, 7 Ιουλίου 2008

Nα βαλω Forthnet ;;;



Γεια σου κοσμε !!!
Γραφω παλι σημερα υστερα απο καμποσο καιρο και ο λογος ειναι οτι δεν ειχα τι να γραψω και αν ειχα κατι να με απασχολει βαριομουν να κατσω να το γραψω στο blog.
Αυτο τον καιρο καθε πρωι κανω καλοκαιρινο, προετοιμαζομαι για την Τριτη Λυκειου και τις Πανελληνιες. Η δυσκολια βρησκετε στο πρωινο ξυπνημα (οπως και στην κανονικη περιοδο) και στο διαβασμα που πρεπει να κανω μεσ' το κατακαλοκαιρο (αν και περναει γρηγορα η ωρα οταν διαβαζω). Αυτες οι μερες ειδικα λογω του καυσωνα θα ειναι ανυποφορες.

Μεσα σ' ολα αυτα(ασχετο) σκευτομαστε να φυγουμε απο τον ΟΤΕ. Ψαξαμε μερικες εταιριες και καταληξαμε στη Forthnet. Εχει δικτυο στη Λιβαδεια και η ταχυτητα που θα μου προσφερει θα ειναι 12 Mbps και υπολογισαμε οτι ο λογαριασμος θα ειναι πιο φτηνος απο οτι πληρωνουμε τωρα στον ΟΤΕ με CONN-X, τηλεφωνα και παγιο.
Λοιπον, εσεις που εχετε Forthnet εχετε καποιο παραπονο ; Και κατι αλλο, μου ειπαν οτι οσο πιο μακρια εισαι απο το κτηριο του ΟΤΕ τοσο μικροτερη ταχυτητα εχεις, ξερετε γιατι συμβαινει αυτο ;

9 σχόλια:

laiko stroma είπε...

Όχι, Όχι, Όχι !
Θα σου εξηγήσω άλλη στιγμή.
Όχι.

Rocean είπε...

Μην κάνεις το λάθος... Κάτσε εκεί. Καλά κάθεσαι. Μπορεί να φαίνεται πιο ακριβός ο ΟΤΕ αλλά τουλάχιστον έχεις υπηρεσίες της προκοπής. Οι "εναλλακτικοί" είναι ότι κάτσει...

Και μόνο ότι δίνουν μέχρι 12 φαίνεται ότι έχουν πρόβλημα...

Για την απόσταση. Ισχύει. Όσο απομακρύνεσαι από τον κόμβο, μεγαλώνει ο θόρυβος της γραμμής και άρα μειώνεται η ταχύτητα...

CRiSss είπε...

Σας ευχαριστω για τις συμβουλες. Εσεις εχετε ολοι ConnX?

CRiSss είπε...

Μου ειπαν οτι θα εχω ως 12 γιατι μενω μακρια απο τον κομβο, αλλιως θα ειχα κανονικα 24.

Ο Κτηνίατρος είπε...

ρε παιδιά η HOL τι λέει?Κάποιος γνωστός μου λέει ότι έχει ως 18 και από τη εταιρεία που υποσχέθηκαν έως 24?Να μπω ή όχι?Πάντως η Vodafone τουλάχιστον στο Internet είναι καλήα αλλά χάλια στο τηλέφωνο.

philos είπε...

Εγώ πάντως είμαι 3 χρόνια στην forthnet και δεν παραπονέθηκα για κάτι. Στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση αν περιμένεις κανα μισάωρο αναμονή, σου λύνουν κάθε πρόβλημα χωρίς περαιτέρω περιπλοκές.
Και δίνουν και καλά modem. Εγώ εχω ακομη ένα εκπληκτικό linksys.

Garfield είπε...

Εγω τουλαχιστον στη Λαρισα ειμαι κατα 100% ευχαρηστιενος απο τη Forthnet

radiocollectiva είπε...

Σύντροφε αν θες άκουσε και τη γνώμη μου μιας και ως προγραμματιστής ΗΥ και "δικτυάς", έχω να σου πως αυτό που σου είπε και ο rocean, κάτσε εκεί που είσαι και αν θες να σου δωσω πληροφορίες στο γιατί στείλε μου μέιλ(θα το βρεις στ blog μου και θα σου πω λετομεριακώς.
Πάντως ότι σου έγραψε ο rocean ισχύει 1000% Συντροφικά Γιάννης.

JohnyQ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.