Παρασκευή, 11 Απριλίου 2008

My Music !!!

gc06_01

Πριν απο περιπου τεσσερα χρονια επεσε στα χερια μου ενα CD που περιειχε τραγουδια μονο με  ...μουσικη. Ακουσα ενα δυο του τραγουδια και αμεσως εθιστικα! Ειχε τραγουδια trance και μου αρεσαν πολυ, ολα τα κομματια. Αυτα που μου εκαναν αισθηση και ηθελα μανιοδως να το ακουω ηταν η μελωδια και τα μπασα. Επειτα ακουσα και μερικα κομματια του Tiesto.

Γενικα δε με ενδιαφερει να γνωριζω τους τιτλους των τραγουδιων που ακουω και τους δημιουργους τους. Και οντως δε γνωριζω και πολλα. Μου αρκει να βαζω τα ακουστικα η το max στον ηχο των ηχειων οταν ειμαι σπιτι και να απολαμβανω.

Στη Λιβαδεια εχουμε μερικα μαγαζια club. Συνηθως συχναζω σε ενα που μαζευετε ολη η νεολαια της πολης, αν και το εχω βαρεθει πλεον, αλλα χαρι στην παρεα καθομαι. Εκει βαζει κατι ωραια τραγουδακια dance αλλα δε φτανουν μετα απο καποια ωρα το κανει ελληναδικο. Τελος παντων βολευομαι με αυτο.

Το προηγουμενο Σαββατο ομως το βραδι πηγαμε με το σχολειο, στα πλαισια της σχολικης (εκπαιδευτικης...) εκδρομης σε ενα μεγαλο club στη Θεσσαλονικη, το Boutique αν εχετε ακουστα. Αυτο ηταν διαφορετικο, πολυ καλυτερο, με πιο καλα τραγουδια και φωτιστικα εφε, γιατι δε σας το ειπα, τα εφε ειναι αναποσπαστο κομματι τις trance κατα τη γνωμη μου και πρεπει βεβαια να πηγαινουν αρμονικα με τη μουσικη.

villa-mercedes

Αν τωρα εχετε ορεξη και δε ξερετε τι να κανετε τη Κυριακη των Βαιων (εκτος απο το να πατε εκκλησια βεβαιως βεβαιως) σας προτεινω να πατε μια βολτα απο το Villa Mercedes. Θα ειναι ο Βασσιλης Τσιλιχριστος !!! Αν θελετε να κερδισετε και μια διπλη προσκληση (αν προλαβαινετε ακομα) και για περισσοτερες info ΕΔΩ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: