Κυριακή, 13 Απριλίου 2008

Νεολαια-Παππουδες ...

Εχετε παρατηρησει οτι στις συγκεντρωσεις του ΚΚΕ υπαρχουν δυο ηλικακα γκρουπ;

αδφγαδφηδγφηγηφσγη

Το ενα ειναι νεοι. Μαθητες, φοιτητες, νεοι εργαζομενοι κτλ. Αυτο βεβαια ειναι ενθαρυντικο.

αδφασδασδγασφδγ

Το αλλο ειναι ηλικιωμενοι, γιαγιαδες και κυριως παππουδες.

;ς;ςρερ;ς;τρ;ερτ;

Απουσιαζουν ,οχι εντελως, ατομα απο 35-45 χρονων.

 πορεια

Το συμπερασμα αυτο δε το βγαζω μονο απο τη συγκεντρωση στη Θεσσαλονικη που ηταν και πολλοι φοιτητες αλλα γενικα απο τις συγκεντρωσεις και πορειες που εχω παει ή εχω δει στη τηλεοραση.

PAME για το παεστινιαο

Λοιπον τι λετε;;;

12 σχόλια:

ttsok είπε...

σε 5-6 χρονάκια θα το γιομίσουμε κι αυτό το γκρούπ ;-) ... υπομονή!

MZ είπε...

Μάλλον θα αρχίσω τα μεταφυσικά μου!!!
Σήμερα στην Πάτρα παρατηρούσα και είχα συζήτηση με φίλους,ότι το ΚΚΕ πιά έχει απο τη μια νεολαία,πολύ περισσότερη σε σχέση με παλιότερα,απο την άλλη τούς αγωνιστές της Εθνικής Αντίστασης,απουσιάζοντας όμως οι ηλικίες των 40-55.Είναι φοβερή σύμπτωση γιατί ήμουν έτοιμος να το γράψω στο σημερινό ποστ...

CRiSss είπε...

Αντε να δουμε.
Παντως 30ρηδες και 40ρηδες ειναι λιγοι γιατι οι περισσοτεροι φυγαν το 90'.

CRiSss είπε...

@ MZ
Χα! τα μεγαλα μυαλα συναντιωνται λενε.


Αλλα εμεις τι σχεση εχουμε (με μεγαλα μυαλα);-) ...

Γραψε κι εσυ παντως να εχουμε πολλες αποψεις. Κιεγω το συζηταγα με τον πατερα μου.

elliot afanas είπε...

συμβαίνει όντως αυτό. αλλά μην ξεχνάμε ότι οι ηλικίες 35-40 χρονών ήταν οι γενιές π έζησαν τις ανατροπές στις σοσιαλιστικές χώρες σε μικρή ηλικία και ουσιαστικά μεγάλωσαν σε ένα τέτοιο περιβάλλον. ακόμα, μην ξεχνάμε ότι το 1991 η ΚΝΕ απέμεινε με ελάχιστα μέλη εξαιτιας των 2 απανωτών διασπάσεων το 89 (προς ΝΑΡ) και το 91 (προς συν). πρόκειται για μία ή δύο γενιές δλδ που χώρισαν οριστικά με το ΚΚΕ. σιγά - σιγά κάποιοι ξαναπροσεγγίζουν το κόμμα (έστω σε επίπεδο ψήφου), άλλοι όχι.

αλλά έννοια σου και όπως λέει ο ττσοκ σε 5-6 χρονάκια θα έχουμε πολλούς κι από αυτούς ;) (και σε 10κάτι χρονάκια θα μπω κι εγώ στο γκρουπάκι. χιχιχι)

Rocean είπε...

Εγώ είμαι στο παραπέντε για να μπω στο γκρουπ... :-)

a8lios είπε...

Όντως ισχύει, αλλά σιγά σιγά το γεμίζουμε αυτό το κενό...

Ανώνυμος είπε...

Ax re paidia tote tha eiste kai seis allou. kai tha exete katalavei posa xronia xasate!!!!

Ερυθρός είπε...

Όντως, μιλάμε για την ηλικία που "άδειασε" μετά τις ανατροπές. Κι εγώ σε ένα χρόνο μπαίνω στο 35 και γεμίζω...:P

Γιάννης από Σουηδία είπε...

Εγώ πάντως ήμουν 25 το 89 και ανήκω σ΄αυτή την ηλικιακή ομάδα. Είναι γεγονός ότι πολλοί έφυγαν αλλά υπάρχουμε και μεις...λίγοι αλλά καλοί :-)

Dumuro είπε...

See Please Here

james είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΧΡΗΣΤΟ...!!!!
Κοιτα.... εφόσον το μεγαλύτερο ποσοστό αποτελείται από νέους, υπάρχει ΜΕΛΛΟΝ.... Η δύναμη ενός κόμματος είναι αδιαμφισβήτητα οι νέοι...
Το ανησυχητικό είναι ότι βγήκε η ΔΑΠ πρώτη στις φοιτητικές εκλογές...
Αν είναι δυνατόν!!!! Οι φοιτητές πρέπει να φέρουν την ΑΛΛΑΓΗ.... και να πάψουν να είναι παιδιά του μπαμπά!!!!