Πέμπτη, 28 Φεβρουαρίου 2008

100+20+3=123 σελιδα του "Μεγαλου Πατριωτικου Πολεμου" ...

Δεχτηκα προσκληση απο τον Ερυθρο για να συμμετασχω στο γνωστο παιγνιδι που πρεπει να ανοιξει κανεις την 123 σελιδα του κοντινοτερου βιβλιου που βρισκετε διπλα του και να αντιγραψει την 6η, 7η και 8η περιοδο στο blog του. Ιδου λοιπον...

Μπηκαν σε λειτουργια 850 καινουρια εργοστασια, εργοστασικα τμηματα ανθραωρυχεια, ηλεκτρικοι σταθμοι, χυτηρια και υψικαμινοι Μαρτεν, μηχανες ελασματων. Ολες αυτες οι επιχειρησεις δουλευαν για την ικανοποιηση των αναγκων του μετωπου. Μεγαλο ειδικο βαρος στη σοβιετικη οικονομια αποχτησαν οι Δημοκρατιες της Κεντρικης Ασιας.
Δινω τωρα και την επομενη περιοδο για να ολοκληρωθει το νοημα...

Αποτελεσμα της τεραστιας οργανωτικης δουλιας του Κομματος και του υψηλου παριωτισμου των σοβιετικων ανθρωπων ηταν οτι, στα μεσα του 1942, η πολεμικη ανασυγκροτηση της οικονομιας ειχε αποπερατωθει.

Ειναι αποσπασμα απο το βιβλιο "Ο Μεγαλος Πατριωτικος Πολεμος" της Συγχρονης Εποχης και ειναι γραμμενο απο ομαδα σοβιετικων συγγραφεων.

Τωρα και συμφωνα με τους κανονες του παιχνιδιου πρεπει να καλεσω στο παιχνιδι αλλους 5 συblogers.

5 σχόλια:

faros είπε...

Σύντροφε, έχω μπει ήδη σ΄αυτό το παιχνίδι και έχω δημοσιεύσει το δικό μου στο μπλογκ μου.
Τώρα σόρρυ αν δεν τα λέω καλά είμαι ... πιωμένος τσιπουράκι σπίτι μου με τη σύζυγο αφού ψήσαμε στο τζάκι μου, είμαι νεοτζακάς !!!

CRiSss είπε...

A, ναι τωρα το ειδα.
Παντως κι εμεις τα ιδια αλλα με κρασι. Στειλε ντε κανα μπουκαλι τσιπουρο κατω που αρεσει και στον πατερα μου...

rogouil είπε...

Μιας και είμαι καινούριος στην πόλη σου, φίλε crisss, και δεν έχω φίλους, μπορείς σε παρακαλώ να με προσκαλέσεις και εμένα στο 123;
και στο 567 παίζω αλλά αυτό είναι πιο δύσκολο επίπεδο. Μόνο ένα τέτοιο βιβλίο έχω μόνο. Ένα που απ' ότι καταλαβαίνω θα σου αρέσει.

faros είπε...

rogouil : Δεν έχει σχέση η πόλη που μένεις για να μετέχεις στο παιχνίδι (εγώ αν δεις στο μπλογκ μου στην κατηγορία μπλογκοπαίχνιδα ή κάπως έτσι "έπαιξα" και σε άλλα)... μπορείς να μετέχει ακόμα κι αν δεν σε προσκάλεσαν - τέλος πάντων σε προσκαλώ εγώ, να μην τόχεις βάρος -.
criss : Μπα εμφιαλωμένα τσιπουράκια πίνουμε, τέτοια που πουλάνε παντού, πάντως αν θέλεις οπωσδήποτε εβρίτικο, γράψε μου την δ/νση σου να στείλω.

CRiSss είπε...

Σε ευχαριστω Φαρε για τη προθυμια σου. Μπορει καποια μερα να σου ζητησω.