Παρασκευή, 18 Ιανουαρίου 2008

HELP !!!


Σε τεσσερις μερες (την Τριτη) κλεινω εξι μηνες εχοντας ιντερνετ και το blog. Σκευτομαι να συνεχισω τη συνδεση. Εχω ομως καποια ερωτηματα που αν θελετε εσεις που γνωριζετε κατι παραπανω μπορειτε να μου απαντησετε.
  • Τη Τριτη που θεωρητικα τελειωνει η συνδεση θα μου το κοψουν οι ιδιοι ή θα πρεπει να τους το ζητησω εγω;
  • Εχετε να μου προτεινετε καποια συμφερουσα συνδεση με τιμη κατω απο 16,50 Ευρω και να 'ναι και αξιοπιστη (να μη μου το συνδεσουν δηλαδη μετα απο πολλες μερες). Βασικα αυτο ειναι και το κυριο ερωτημα μου.

Μενω Λιβαδεια οποτε δεν υπαρχουν πολλα ιδιoκτητα δικτυα (μονο το πακετο που δινουν στη Microland λειτουργει). Τωρα εχω Conn-x με ταχυτητα 768Kbit.

4 σχόλια:

Φάρος είπε...

1. Θα στο κόψουν αυτοί.
2. Ρώτα το κατάστημα του ΟΤΕ εκεί έχει κάποια καλά πακέτα.

Rocean είπε...

Εγώ θα έβαζα connex στα 24mbit... 29 ευρώ τον μήνα έχει...

Rocean είπε...

Ααα... τώρα πρόσεξα ότι θες κάτω απο 16 ευρώ...

Ε μπες στο site της otenet και δες τι έχει...

Οι άλλοι isp δίνουν μόνο μέχρι 1 mbit στο δίκτυο του ΟΤΕ...

Ερυθρός είπε...

Αν έχεις κάνει συμφωνία-πακέτο, πιθανώς να συνεχίσει η σύνδεση και την διακόπτεις όταν θέλεις εσύ. Τουλάχιστον με το πακέτο connex που έχω εγώ, έτσι συμβαίνει (ήταν 6 μήνες μέχρι τον Ιούνη πέρυσι και απλά μετά το άφησα).