Τρίτη, 22 Ιανουαρίου 2008

Μπλογκοπαιχνιδι : Το αγαπημενο μου κομικ ...

Με τα τοσα blogοπαιχνιδια που κυκλοφορουν αποφασισα να φτιαξω κι εγω ενα.

Η προταση μου λοιπον ειναι να γραψουμε για τα αγαπημενα μας κομικ.



Τα δικα μου αγαπημενα κομικ ειναι κυριως "Ο λοχαγος Μαρκ" και υστερα η "Ναταλια η φευγατη" και ο "Αστεριξ".

Ο "Λοχαγος Μαρκ" αναφερετε στις περιπετειες του ατρωτου Μαρκ, λοχαγου των Λυκων του Ονταριο οι οποιοι μαχονται για την ανεξαρτησια της Αμερικης απο τους Αγγλους. Εκτος απο τον Μαρκ αγαπημενος μου χαρακτηρας απο το κομικ ειναι ο Μιστερ Μπλουφ, ενας επισης γεναιος μαχητης και λιγο αδεξιος γυναικας ...


Η "Ναταλια η φευγατη" ειναι ενα κομικ μεσα στο περιοδικο "Τα Σαινια". Το κοριτσι αυτο ηθελε μια ζωη να ταξιδεψει, δε ξερω ομως αν τα εχει καταφερει γιατι εχω καποια χρονια να διαβασω το περιοδικο. Χαρακτιριστικο της ειναι επισης η μανια της με τον μικρο αδερφο της τον οποιο συνεχεια "βασανιζει".





Την ιστορια του Αστεριξ ολοι την γνωριζετε. Εμενα ομως μου τη σπαει ο Αστεριξ ! Κανει συνεχεια τον εξυπνο και τον γεναιο. Θεωρω τον Οβελιξ πολυ καλυτερο. Ειναι ο πιστος φιλος του Αστεριξ που συνεχεια βρισκετε στο πλαι του. Ετσι ο Αστεριξ δεν ειναι και τοσο γεναιος οταν ξερει οτι παντα ο Οβελιξ θα τον στιριζει και θα τον ξελασπωνει. Ζητω λοιπον ο παρεξηγημενος Οβελιξ !!!



Προσκαλω σ' αυτο το παιχνιδι τους:

Rocean
Rizobreaker
Aliatas
Αμετανοητο
Γκρανμα
Φαρο
Α.F.Marx
Partizana
A8lio
Ερυθρο
Eliot Afana
Viotia
Κοκκινη Πιπερια
Γελαστο Απογευμα
Trofonio
Ρουγγερη Κωνσταντινο (που 'ναι και σκιτσογραφος)

Και οσους αλλους εχω στα δυο μου blogrol ...

6 σχόλια:

Rocean είπε...

Τώρα σώθηκες! :-) Εγώ δυστυχώς δεν μπορώ να ακολουθήσω στο παιχνίδι αυτό, γιατί ποτέ δεν ήμουν οπαδός των comics. Ένα μικυ μαους κι αυτό αν έπεφτε στα χέρια μου... Άντε και κανα Ποπάϊ, κανα Τιραμόλα... Τέτοια πράγματα... :-)

Rizobreaker είπε...

Ευχαριστώ για την πρόσκληση! Θα απαντήσω σύντομα...
Κι εσύ είσαι προσκαλεσμένος για να γράψεις αγαπημένο σου ποίημα! ;-)

Φάρος είπε...

Εγώ φίλε μου, είμαι πολύ παλιός (σε ηλικία φυσική), έτσι δεν μπορώ να βρω στοιχεία για το αγαπημένο μου κόμικ, πάντως σε πληροφορώ ότι ήταν το "Ο Παράξενος Αδάμ", ένας ήρωας που τηλεμεταφερότανε σέ άλλο πλανήτη όπου έβρισκε την αγαπημένη του (δεν θυμάμαι το όνομά της) και την έσωζε πάντα από τους κακούς, που ήταν πάντα φανταστικοί εξωπραγματικοί και τέλος πάντων αδύνατον να υπάρχουν ... εμένα ήταν η αδυναμία μου αυτό όποτε μπορούσα να εξοικονομήσω τη δραχμούλα για να το αγοράσω, συνήθως το αγόραζα με τα λεφτά που έβγαζα από τα κάλαντα, τον καιρό εκείνο ...

Ερυθρός είπε...

Επειδή δεν προκάμω να είμαι στα μπλογκοπαίχνιδα, πάρε τα δικά μου εδώ: σίγουρα Αστερίξ και: Σεραφίνο, Τιραμόλα και η θρυλική ΒΑΒΟΥΡΑ της οποία δυστυχώς όλα τα τεύχη έχω χάσει (σε αντίθεση με τα παρά πέντε, τα οποία βέβαια κατόπιν εορτής συγκέντρωσα)!!!

βοιωτός είπε...

Μπλεκ, Ντόναλντ.
Χρήστο θα σου στείλω μέιλ.

Ανώνυμος είπε...

T-shirts from Ultras ALL AROUND EUROPE!!!

ultrasapparel.blogspot.com

Check it out !!!!