Δευτέρα, 31 Δεκεμβρίου 2007

Οι διακοπες των Χριστουγεννων για εναν μαθητη (για 'μενα δηλαδη, δε ξερω για τους αλλους) ...


Δυστηχως για 'μενα οι διακοπες των Χριστουγεννων τελειωνουν τη δευτερη μερα της πρωτοχρονιας. Στις 8 (!) το πρωι πρεπει να ειμαι στο φροντιστηριο γιατι γραφω Φυσικη Γενικης. Ακους εκει 8 το πρωι, μονο εγω και κατι μεθυσμενοι απο το προηγουμενο βραδι θα 'μαστε στο δρομο.

Και δε φτανει μονο αυτο, ολες τις μερες μεχρι και το Σαββατο γραφουμε διαγωνισματα στο φροντιστηριο και το απογευμα κανονικα μαθημα. Βεβαια ολες τις μερες μεχρι σημερα επρεπε να κανω και τις επαναληψεις μου.

Ειναι βεβαια ολα αυτα για να μαθουμε κατι παραπανω και να πετυχουμε το στοχο μας στο σχολειο αλλα ειναι κουραστικα ρε γαμωτο !

Οσο για τις επαναληψεις αν καθομουν μιση ωρα τη μερα. Προσωπικα οταν εχουμε σχολειο μου ειναι ευκολο να κατσω να διαβασω. Αυτες τις μερες ομως μου ειναι αδυνατον να κατσω στο γραφειο μου για διαβασμα, λετε να 'ναι το πνευμα των Χριστουγεννων;

1 σχόλιο:

βοιωτός είπε...

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΓΕΜΑΤΗ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ (ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ).