Τετάρτη, 21 Νοεμβρίου 2007

Ραμματα...

Μετα απο προσκληση του Rizobreaker θα γραψω κι εγω για τα κατορθωματα μου !!!

Γενικα ειμαι ησυχο παιδι και δε εχω χτυπησει ποτε πολυ, ποδι δηλαδη ή χερι δεν εχω σπασει ποτε. Με το ποδηλατο καμια φορα δεν εχω πεσει και ουτε εχω κανει κατι πολυ extream ως τωρα.

Αλλα ραμματα εχω κανει και μαλιστα τρεις φορες ολες ομως οταν ημουν μικροτερος απο 4 χρονων (μετα φαινετε εστρωσα).

Οταν ειμουν 1,5 χτυπησα το μετωπο μου στη γωνια της ραπτομηχανης της μανας μου, αργοτερα στα 3 χτηπησα το σαγονι μου στη λεκανη της τουαλετας lol και τελος στα 4 μου χρονια ενα βραδυ σε μια ταβερνα επαιζα κυνηγητο και επεσα σε κατι σπασμενα μπουκαλια ανοιγοντας ετσι τον αγκωνα μου.

Συνολο 15 ραμματα.


1 σχόλιο:

Rizobreaker είπε...

Σύνολο 15 ράμματα!! χεχε...
όσα έκανε το παλικάρι με τη μία τα 'κανες εσύ σε δόσεις!