Σάββατο, 20 Οκτωβρίου 2007

Κατι σαν ημερολογιο...

Παρασκευη



... Τι ωραια που ηταν η Παρασκευη!!! Παντα βεβαια ειναι ωραια μερα... η αγαπημενη μου μαζι με το Σαββατο. Ειχε ομως κατι το διαφορετικο η συγκεκριμενη, ξυπνησα πιο ευχαρηστα. Στο Λυκειο ειχαμε ευκολο προγραμμα και γυμναστικη την τελευταια ωρα!!! Το απογευμα μετα το φροντιστηριο πηγαμε με την παρεα μου στο γηπεδακι για να παιξουμε μπασκετ και επαιξα αρκετα καλα!!! Αργοτερα πηγα στην αγορα και πηρα ενα μπουφαν. Το βραδυ εφαγα μια απ' ολα χωρις μανιταρια και ειδα το "Green Streat Hooligans", μια ενδιαφερουσα ταινια με θεμα τον χουλιγκανισμο.

Σαββατο


...Η αγαπημενη μου μερα μαζι με τη Παρασκευη!!! Το πρωι εκατσα στο σπιτι. Μπηκα internet διαβασα SportDay και εφαγα λιγη πιτσα που ειχε μεινει απ' το προηγουμενο βραδι. Το μεσημερι διαβασα και εκανα πολλα γενικα για να μην τα εχω για μεσα στην εβδομαδα (δεν ειμαι προνοητικος;) Το απογευμα κατεβηκα μεχρι το Λυκειο γιατι ειχαμε προβα με την θεατρικη ομαδα. Δε μου αρεσε και πολυ γιατι καναμε θεατρικο παιχνιδι με κατι χαζες ασκεισεις, αντι για προβα. Στο γυρισμο επιασε βροχη και εγινα μουσκεμα! Δυστηχως ακομα βρεχει (10.30) και βαριεμαι να βγω. Παραγγηλαμε λιγο χοντρο (προβατινα για τους Αθηναιους) και θα δω Λαζοπουλο που τον εχει σε επαναληψη.

Κυριακη



...Και σημερα γηπεδο!!! Λεβαδειακος-Ξανθη. Μας δωσαν και δωρεαν εισητηρια στο Λυκειο. Ετσι κι αλλιως θα πηγενα αλλα τωρα εχω ενα λογο παραπανω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: